Pel que fa als guanyadors, en el recorregut de 42K s'han alçat amb la primera posició Pau Capell en la categoria masculina (amb un temps de 5 hores, 36 minuts i 38 segons) i a Anna Ongaro en la femenina, amb 6 hores, 26 minuts i 20 segons.
En la distància de 84K, el guanyador de la categoria masculina ha estat Goar Lopetegui, amb un temps d’11 hores, 12 minuts i 54 segons, i en la femenina Jone Urkizu, amb 15 hores 3 minuts i 53 segons. En la distància de 110K, la primera posició masculina ha estat per a Jordi Tissier, amb un temps de 16 hores, 16 minuts i 12 segons. Pel que fa a la primera posició femenina, a hores d’ara encara està pendent de determinar, ja que la cursa segueix en curs.
Tots els resultats obtinguts fins ara es poden consultar aquí.
Curses i activitats de diumenge
Les curses continuaran demà. La primera sortida serà la de 21 km, que tindrà lloc a les 8:00. Seguida de la de 12 km, que serà a les 9:00, i de la de 7 km, a les 10:00.
L’entrega de premis està prevista per demà a partir de les 14 h, on també hi haurà sortejos i regals per a tots els inscrits, així com una sorpresa per celebrar els 40 anys de l’OTSO Travessa d’Encamp.
A més, durant tot el cap de setmana hi ha la zona village, música en directe i diferents animacions a la plaça dels Arínsols per complementar els tres dies d’esdeveniment.