Moren dues eugues al Port d’Envalira per causes fortuïtes

29 d'agost de 2023 a les 19:12h

El Govern informa que aquest dimarts al matí diversos equips del Cos de Banders,  juntament amb tècnics del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat, del  Departament d’Agricultura i Ramaderia i membres de l’APRA, s’han desplaçat al Port d’Envalira per esbrinar les causes de la mort de dues eugues i una més de ferida.

La investigació ha permès concloure que les causes de l’accident han estat fortuïtes, després que els animals s’hagin esbalça’t. S’ha descartat que la mort hagi estat produïda per l’atac d’un os en trobar evidències clares de les causes fortuïtes de la mort. 

 

Al lloc dels fets s’hi ha desplaçat el ministre de Medi Ambient, Agricultura i  Ramaderia, Guillem Casal, el president de l’Associació de Pagesos i Ramaders d'Andorra (APRA), Xavier Coma i el ramader i membre de l’APRA, Guillem Cava

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit