Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El projecte Caldes tindrà una passarel·la que unirà la plaça dels Safarejos, davant del museu Espai Caldes, i l'altra banda del riu. La construcció d'aquest pas ha arrencat aquesta setmana, amb la instal·lació a la zona d'una grua de grans dimensions que entre aquest dimarts i dimecres ha servit per iniciar la construcció, que es preveu que estigui acabat a finals de març.

La instal·lació d'aquesta grua ha obligat a tallar la circulació a l'altura del Roc del Metge. Aquests treballs culminen l'anomenat projecte Caldes que ha suposat la remodelació de les placetes del Madriu i dels Safarejos, el passeig del riu, la font del Roc del Metge i els ponts de la Tosca i d'Engordany.
Tot plegat al voltant de l'obra de Javier Balmaseda que, amb la font de les banyeres com a principal protagonista, vol ser un revulsiu per a la part alta de la parròquia.