El Govern ha aprovat aquest dimecres, a proposta del ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo, el Decret pel qual es fixa el calendari de dies festius per al Servei del Taxi Ordinari Interurbà (TOI) per als anys 2023 i 2024.
El calendari de dies festius per al Servei del Taxi Ordinari Interurbà (TOI), a l’efecte de l’aplicació de la tarifa 1 els dies laborables de 7 h a 21 h (horari diürn), i la tarifa 2 els dies laborables de 21 h a 7 h (horari nocturn) i els dissabtes, diumenges i festius de 0 h a 24 h, queda fixat com segueix:
Any 2023
Gener: dia 1 Cap d’Any i dia 6 ReisFebrer: dia 20 CarnavalMarç: dia 14 Dia de la ConstitucióAbril: dia 7 Divendres Sant i dia 10 Dilluns de PasquaMaig: dia 1 Festa del treball i dia 29 Dilluns de PentecostaAgost: dia 15 L’AssumpcióSetembre: dia 8 Mare de Déu de MeritxellNovembre: dia 1 Tots SantsDesembre: dia 8 Immaculada Concepció, dia 25 Nadal i dia 26 Sant Esteve
Any 2024
Gener: dia 1 Cap d’Any i dia 6 ReisFebrer: dia 12 CarnavalMarç: dia 14 Dia de la Constitució i dia 29 Divendres Sant
Abril: dia 1 Dilluns de PasquaMaig: dia 1 Festa del treball i dia 20 dilluns de PentecostaAgost: dia 15 L’AssumpcióSetembre: dia 8 Mare de Déu de MeritxellNovembre: dia 1 Tots SantsDesembre: dia 8 Immaculada Concepció, dia 25 Nadal i dia 26 Sant Esteve