El ball de l'Ossa se’n va a París

16 de setembre de 2023 a les 20:14h

El ball de l’Ossa d’Encamp i L’última ossa d’Ordino formaran part de les Jornades del Patrimoni que organitza la Unesco a París, el cap de setmana del 16 i el 17 de setembre. L’esdeveniment s’emmarca en les Jornades Europees del Patrimoni, que aquest any, i coincidint amb el 20è aniversari del Conveni per a la salvaguarda del patrimoni cultural immaterial, estan dedicades al patrimoni viu.

La delegació andorrana estarà formada per una trentena de persones, principalment els actors de la festa, tant de la Comissió de Festes d’Encamp com de l’Associació de Cultura Popular d’Ordino. El ball de l’Ossa d’Encamp es representarà dissabte a les 16.30h i L’última ossa d’Ordino, diumenge a les 11h. Les dos representacions es faran als jardins de la Unesco.

Ahir els cònsols major i menor d'Encamp, Laura Mas i Jean Michel Rascagnères, i el conseller d'Esports, Infància i Joventut, Xavier Fernàndez, vàren assistir a l'assaig general de la Comissió de Festes per desitjar-los "molta merda", és a dir molta sort, tal i com es coneix en l'argot teatral.