El comú d’Ordino ha fet públic aquest dimecres, a través del Butlletí Oficial del Principat d’Andorra (BOPA), l’edicte pel qual es convoca el concurs públic nacional pel subministrament d’equipament per a la zona de relaxació del Centre Esportiu d’Ordino.
Tal com indica el text, tothom qui estigui interessat a presentar una proposta pel concurs, el plec de bases del qual es va aprovar el 13 de gener per la Junta de Govern, pot fer-ho abans de les 12.00 hores del 7 de març a través de la plataforma de contractació del sector públic, que també s’utilitzarà per a l’obertura telemàtica de les pliques.
Segons fonts comunals d’Ordino, aquest concurs s’emmarca en una part de la reforma del CEO que fa referència a la zona de relaxació. De fet, l’equipament que es busca inclou una font de gel i una piscina o banyera d’aigua freda, dissenyats per oferir un contrast tèrmic entre fred i calor.
Tal com es va informar l’octubre de l’any passat, el CEO va iniciar les obres de reforma integral de la zona de relaxació el dilluns 28 d’octubre. Una reforma que consisteix en la renovació de l’espai, que inclourà una sauna seca, un bany turc, un jacuzzi i una zona de relaxació. El pressupost per a aquestes obres és de 573.840 euros, i inclou la direcció d’obra d’ENGINESA i l’execució dels treballs, que es van adjudicar per concurs públic el setembre passat a EDICOM.
A més, el comú també va destacar que durant el període d’obres, aquesta zona de relaxació romandrà tancada, però la resta d’instal·lacions del CEO, com la piscina i la sauna seca propera, es podran seguir utilitzant amb normalitat. El termini d’execució dels treballs es va fixar en vint-i-sis setmanes, amb la previsió que finalitzin després de Setmana Santa del 2025.