Dilluns, 10 de febrer de 2025
És notícia

Ordino busca dinamitzar Casa Nova amb un projecte de proximitat i km 0

Avatar photo
El comú busca un projecte de qualitat, que aporti valor afegit, amb la venda i degustació de producte km 0 o de proximitat
El local de Casa Nova Comú

El comú d’Ordino va fer públic aquest dimecres, a través del Butlletí Oficial del Principat d’Andorra (BOPA), l’edicte pel qual es convoca el concurs públic nacional per a la concessió de l’explotació del local de Casa Nova Comú.

Segons s’informa des del comú ordinenc, aquesta iniciativa té com a objectiu dinamitzar la parròquia. “Ens agradaria trobar un projecte de qualitat, que aporti valor afegit, amb la venda i degustació de producte km 0 o de proximitat. És una manera de complementar i ampliar l’oferta actual del poble d’Ordino” ha destacat la cònsol major d’Ordino, Maria del Mar Coma.

Tal com indica l’edicte, les persones interessades a participar en el concurs poden presentar les seves propostes fins a les 12.00 hores del 7 de març de manera presencial al Servei de Tràmits. El plec de bases del concurs, que es va aprovar el passat 13 de gener per la Junta de Govern, es pot consultar al web www.tramitsordino.ad, a l’apartat de concursos, o es pot adquirir en format paper per un cost de 25 euros al Servei de Tràmits, dins l’horari d’atenció al públic.

El local de Casa Nova Comú 2

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
tala pollancres d'arbres a Roses

Roses elimina 23 pollancres perillosos per a la seguretat dels ciutadans

Notícia següent
web-tot-ok-drets-socials

Drets Socials crea el web ‘Tot OK?’ perquè els joves comuniquin episodis de maltractament i violència

Notícies relacionades