Myandbank supera els 25.000 clients

La plataforma digital d'Andbank permet enviar i rebre diners amb Bizum a Portugal i Itàlia des de principi de juliol

21 de juliol de 2025 a les 14:06h

Myandbank, la plataforma digital d’Andbank, continua creixent i ja ha superat els 25.000 clients actius, posicionant-se com una de les opcions bancàries digitals més dinàmiques i utilitzades d’Andorra, segons reivindiquen des de l'entitat. Myandbank, que des de principi de juliol permet als seus clients enviar i rebre diners via mòbil (amb Bizum) amb Itàlia i Portugal, a més d’Espanya, i té disponible, des del primer trimestre de l’any, el servei Google Pay per a compres físiques i en línia, ha afegit recentment la nova funcionalitat Click to Pay, que permet fer compres en línia de manera més ràpida i segura.

"A Myandbank no només volem estar a l'altura de les expectatives digitals dels usuaris, sinó anticipar-nos-hi”, afirma la directora general adjunta d’Andbank, Marta Bravo. “El nostre objectiu és oferir una experiència completa, internacional i amb beneficis reals per al dia a dia”.

Amb Bizum Europa, els usuaris poden enviar i rebre diners en temps real no només amb contactes espanyols, sinó també d’Itàlia i Portugal, responent a una necessitat creixent de connectivitat transfronterera. Els usuaris també poden utilitzar Google Pay, actiu des del primer trimestre del 2025, per pagar de manera fàcil i segura amb el telèfon mòbil, tant a botigues físiques com online. Click to Pay, per la seva banda, reforça la seguretat en els pagaments online i estalvia temps als usuaris evitant haver d’introduir les dades de la targeta cada vegada que es fa una compra digital.

“El creixement de Myandbank és una mostra clara de la confiança que els usuaris dipositen en nosaltres”, declara Bravo. “Apostem per una banca moderna, social i dinàmica amb valor afegit, sense perdre l’essència d’un servei pròxim i segur”.

Impulsant l’educació financera

Des del seu llançament el 2022, Myandbank ha crescut de manera exponencial en nombre de clients, al mateix temps que incorporava nous serveis, productes i funcionalitats.

Un dels objectius de Myandbank des del seu inici ha estat promoure l'educació financera a Andorra, impulsant iniciatives que fomentin i impulsin l’interès de la població cap a la gestió dels seus estalvis. En aquest sentit, Myandbank ha impartit 40 sessions d'educació financera a prop de 1.000 persones i el 25 % dels seus clients tenen posicions d'estalvi i inversió.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit