Myandbank, el banc 100% digital d’Andbank, compleix tres anys aquest 28 de novembre i ho fa amb unes xifres que consoliden la seva expansió: més de 28.000 clients i un creixement del volum de negoci del 150%, superant els 263 milions d’euros gestionats.
L’entitat s’ha convertit en un referent en la democratització de productes d’estalvi i inversió, gràcies a un compte remunerat al 2% fins a 50.000 € durant el primer any —sense condicions— i que es manté a partir del segon per als clients que inverteixen 150 € mensuals en una cartera automatitzada. El banc ofereix sis perfils de risc per invertir a partir de 150 € i manté activa una gamma d’ofertes, com el dipòsit al 3% a 3 mesos, disponible fins a finals d'any.
Des del llançament, Myandbank ha abonat més de 2,5 milions d’euros en interessos del seu compte remunerat. A més, la campanya “Inverteix mentre gastes”, que retorna el 3% de les compres fetes amb targeta als clients amb cartera automatitzada, ha permès reinvertir més de 257.000 euros. Les carteres automatitzades han duplicat el nombre de clients en un any, amb 3.700 contractacions i rendibilitats elevades.
Nous comptes per a joves: Junior i Mini
Des de la seva estrena, el setembre de 2024, Myandbank ha obert gairebé 1.200 comptes Junior i Mini i ha entregat més de 500 targetes Junior. Tots dos estan remunerats al 2%.
— El Compte Mini (0-11 anys) és consultiu i té funcionalitats limitades.
— El Compte Junior (12-17 anys) és operatiu i permet Bizum, transferències gratuïtes i una targeta a nom del jove, sense cost.
Assegurances integrades a l’app
Myandbank inclou assegurances de vida i salut d’Andbank Assegurances. L’app permet simular primes, triar cobertures i enviar sol·licituds perquè una gestora contacti el client i tanqui el procés.
Amb aquests resultats i novetats, Myandbank reforça el seu posicionament dins del sector digital i la seva aposta per un model bancari accessible, automatitzat i orientat al client.
