El MW Museu de l’Electricitat tancarà els diumenges

El museu manté l’horari habitual de dimarts a dissabte i FEDA Cultura continua amb activitats al territori

08 de gener de 2026 a les 16:58h

A partir d’aquesta setmana, el MW Museu de l’Electricitat romandrà fins que comencin les obres de reforma previstes. Pel que fa a la resta dels dies, el centre mantindrà el seu horari habitual, o sigui, de dimarts a dissabte, entre les 09.30 i les 13.30 hores i posteriorment entre les 15.00 i les 18.30 hores.

A més, tal com és costum, el museu continuarà tancat els dilluns, així com en els dies festius corresponents a la parròquia d’Encamp i el pròxim 1 de juny, data en què se celebra la Festa Patronal de FEDA.

Malgrat aquest ajustament en l’horari i el proper tancament temporal per reformes, des de FEDA Cultura han assegurat que seguiran impulsant diverses iniciatives culturals arreu del territori. Entre aquestes activitats hi ha propostes relacionades amb el Camí hidroelèctric, accions educatives dirigides als centres escolars i altres projectes desenvolupats en diferents espais.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit