La ministra Tor rep les còpies d’estil de set ambaixadors acreditats a Andorra

Les diverses trobades permeten reforçar la cooperació bilateral amb aquests països

13 de març de 2024 a les 21:44h

La ministra d’Afers Exteriors, Imma Tor, ha rebut aquest dimecres diversos ambaixadors acreditats a  Andorra per tal de mantenir una reunió de treball i rebre les còpies d’estil que els acrediten com a  ambaixadors al Principat. En total, Tor ha rebut les còpies de set ambaixadors dels països següents:  Turquia, Sultanat d'Oman, Macedònia del Nord, Cambodja, Sri Lanka, Unió dels Emirats Àrabs i El  Salvador.  

Les diverses trobades permeten reforçar la cooperació bilateral amb aquests països i incrementar els  lligams d’Andorra en l'àmbit internacional perquè els diplomàtics d’arreu puguin conèixer de primera mà  les especificitats i realitats d’Andorra. L’entrega de còpies d’estil s’ha fet coincidir amb la pròxima  celebració de la Constitució aquest dijous on prenen part diversos ambaixadors acreditats a Andorra,  per aquest motiu, la ministra es reunirà al llarg d’aquesta setmana amb altres ambaixadors acreditats  de països com Xipre, Índia o Itàlia, entre altres.  

Paral·lelament, aquest divendres els ambaixadors que han presentat les còpies d’estil a la ministra  presentaran les cartes credencials al copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, per completar així el  procés d’acreditació.