Dijous, 15 de maig de 2025
És notícia

Cavalcada de Reis a la Massana: Recorregut i horaris

Avatar photo

Els Reis d’Orient arribaran divendres, 5 de gener, a la plaça de les Fontetes, on seran rebuts per la cònsol major, Eva Sansa, i el cònsol menor, Roger Fité. Les autoritats comunals lliuraran als Reis les claus que obren les llars de la parròquia, per tal de poder repartir els regals entre els infants.

Abans, però, faran el recorregut per l’eix comercial de la Massana, acompanyats dels seus patges. El recorregut dels Reis començarà a les 17 h des del Prat Gran, passarà per l’Avinguda Sant Antoni i després tornarà pel mateix camí per recórrer l’Avinguda del Través, abans d’aturar-se a les Fontetes, cap a les 17.45 h. Una de les peculiaritats massanenques és que el Reis arriben sempre a lloms de cavall i repartint caramels sense gluten. Una altra de les característiques és la proximitat, ja que tots els infants podran pujar a l’escenari a parlar amb ses Majestats. A més tots rebran unes llaminadures, amb opció sense gluten.

Amb la festa dels Reis es posa punt final a les festes nadalenques que enguany han comptat amb l’Estelàrium, un gran esdeveniment amb una cinquantena de propostes, entre el plantenari, concerts, tallers, xocolatades i espectacles de carrer. Durant aquests dies encara hi haurà diverses sessions del Plantenarium Go, un cinema amb una gran pantalla esfèrica i so immersiu que permet fer un viatge a través de les galàxies.

També s’ha programat un espectacle de màgia, amb Raul Black (dimecres, 3 de gener, a les 17.30 h). El mateix dimecres, a les 18.30 h, el patge reial rebrà els nens i nenes perquè puguin portar les seves cartes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Arriba el concert de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya a Salou

Notícia següent

Barcelona crearà una ruta turística verda a l’entorn del Rec Comtal

Notícies relacionades