Un dols en qualsevol moment del dia. Aquest és el lema de La Massana Llaminera, la campanya que es va posar en marxa l’any passat per promocionar els establiments de la parròquia que venen o serveixen dolços. El Comú ha posat en marxa una nova companya, ja que el nombre de participants s’ha ampliat fins als 25, entre botigues, granges i restaurants.
“Els dolços formen part de la nostra cultura gastronòmica, ara mateix celebrem la Pasqua amb les tradicionals mones, i des del Comú volem potenciar la professionalitat dels nostres pastissers, que avui dia elaboren receptes de tota mena, de les més tradicionals a les veganes i a les que utilitzen productes de proximitat”, assegura el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà. Recordem que el Comú va posar en marxa l’estratègia La Massana, Epicentre de la Gastronomia Sostenible, que vol promoure els productes locals i de qualitat, a més de conservar les tradicions per a les generacions futures.
El llibret promocional inclou els sis establiments gastronòmics que venen des de llaminadures a confitures i diferents tipus de pastissos: Casa Bergé, MGI Gastronòmic, el Pastador, Xocland, Forn Xamba i Dolce Vita. També hi participen vuit granges i pastisseries: Chalten, Fred Oh!, Gure Txokoa, Rumora, Coffee Mountain, Oolong Coffee&Brunch, Sentro’20 i Shami’s. Finalment, dins l’apartat de restaurants que elaboren postres llamineres hi ha: Andrea, Angelo la Massana, Babek, Borda el Pebre, el Bosc, Fugazzeta, la Minjadora del Sinquede, Malandra, Món Bohemi, Surf Arinsal i Toc Restaurant.
A més de l’oferta dels 25 participants, el llibret també inclou una proposta d’esmorzar saludable per fer a casa, a base de fruites, llavors i iogurt.
L’oferta de la Massana Llaminera ja es pot consultar a www.lamassana.ad i al canal de Telegram del Comú de la Massana.