Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

L’IPC avançat del juliol disminueix dues dècimes i se situa en el 3,2%

Avatar photo
La variació interanual estimada de l’IPC al mes de juliol s’ha fixat en el 3%, segons el càlcul de l’indicador avançat fet públic aquest dijous pel departament d’Estadística

La variació interanual estimada de l’IPC al mes de juliol s’ha fixat en el 3%, segons el càlcul de l’indicador avançat fet públic aquest dijous pel departament d’Estadística. Aquest indicador representa un càlcul previ de l’IPC segons el qual, en cas de confirmar-se, disminuiria dues dècimes respecte de l’IPC avaluat al mes de juny (3,2%).

Aquest comportament de la inflació seria a causa, principalment, de l’evolució dels preus dels grups d’aliments i begudes no alcohòliques i de béns i serveis diversos.

En relació amb els països de l’entorn, l’IPC avançat d’Espanya al juliol se situa en el 2,8%. En cas de confirmar-se, disminuiria sis dècimes respecte de la variació registrada al juny. Per la seva banda, l’IPC avançat de França s’ha fixat en el 2,3%, una xifra que, en cas de confirmar-se, augmentaria una dècima respecte del mes anterior.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un total de 13 persones han mort en accident de trànsit aquest juliol

Notícia següent

Un banc andorrà obre portes a la Seu d’Urgell

Notícies relacionades