Un incendi en un edifici d'Escaldes-Engordany obliga a evacuar els veïns i deixa dues persones ferides

El foc s’ha originat a la planta baixa de l’immoble, on hi ha ubicada una empresa

22 d'agost de 2025 a les 21:20h

Un incendi declarat aquest divendres a la tarda en un edifici de l’avinguda del Pessebre, a Escaldes-Engordany, ha obligat a evacuar els residents i ha deixat dues persones ferides, una amb cremades i una altra per inhalació de fum. Els Bombers han confirmat que el foc, que s’ha iniciat cap a les tres de la tarda, ja està totalment extingit i que els veïns han pogut tornar als seus habitatges amb seguretat.

El foc s’ha originat a la planta baixa de l’immoble, on hi ha ubicada una empresa. Segons les primeres informacions, un dels palets de l’establiment s’ha encès i les flames s’han escampat ràpidament per tota la planta. Encara es desconeixen les causes exactes de l’incendi.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat tres dotacions dels Bombers amb un total de vuit efectius. Després de controlar i apagar les flames, els professionals han procedit a ventilar l’edifici i a fer les comprovacions estructurals pertinents per garantir-ne l’estabilitat.

L’àrea més afectada ha estat la planta baixa, que ha patit danys importants. Una persona ha hagut de ser traslladada a l’hospital per cremades, mentre que una altra ha estat evacuada com a mesura preventiva després d’haver inhalat fum.

Els Bombers mantenen la investigació oberta per determinar les causes de l’incendi, mentre que els serveis d’emergència han restablert la normalitat a la zona.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit