Les instal·lacions del Gran Casino Andorra es converteixen aquest divendres 9 de maig en un dels punts principals al país per viure la màgia d’Andalusia en una nit amb molt d’art i sabor que convida el públic a viure l’experiència de la Feria d’Abril. Des del recinte es presenta la segona edició del ‘Somos Feria’, un esdeveniment que està a punt de penjar el cartell de ‘sold out’ –només queden 50 entrades de les 250 disponibles– i on es combina gastronomia amb espectacles de flamenc i música en directe.
Al llarg de la jornada, que arrencarà a partir de les 21.30 hores, hi haurà nombroses actuacions sorpresa, un ‘tablao’ flamenc i música folklòrica en viu de la mà de la companyia Barcelona Flamenco Dance Company. A banda, els assistents gaudiran d’un còctel de benvinguda i també tindran la possibilitat d’assistir a un sopar tipus còctel. A més, hi haurà barra lliure de begudes (cervesa, vi, aigua i refrescos) mentre es gaudeix dels espectacles.
Paral·lelament, la festa continuarà a La Disco amb ‘Aire de feria’, on el públic podrà gaudir d’una nit de flamenc pop i comercial de la mà del reconegut Dj Marsal Ventura, una de les figures més populars pel seu estil techno flamenc. Cal destacar, però, que els dos esdeveniments són independents, per la qual cosa cadascun requereix la seva pròpia entrada. En aquest cas, la festa a La Disco donarà el tret de sortida a partir de les 23 hores.