Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

Demòcrates d’E-E vota a favor de l’acord amb el Govern per fomentar l’entrada del Madriu

Avatar photo

Els consellers Demòcrates d’Escaldes-Engordany han votat favorablement, aquest  dijous en sessió de Consell de Comú, al crèdit extraordinari de 412.500 euros per a la  compra d’una parcel·la de 8.700 m2 a l’entrada del Madriu, a tocar amb la carretera  de la Plana. Aquesta adquisició es fa a través d’un acord amb el Govern, qui aportarà la  mateixa quantia per assumir el cost total de la parcel·la. El conseller Demòcrata  Miquel Aleix ha celebrat aquesta col·laboració pública en una zona “estratègica” per  potenciar la Vall del Madriu-Perafita-Claror, ja que n’és la porta d’entrada des  d’Escaldes i permetrà donar-li valor i visibilitat.  

A més, la compra també inclou la borda del Sabater, dins del terreny, la qual es podrà  rehabilitar i convertir-se, tal com portava Demòcrates al programa electoral de les  eleccions del passat 2 d’abril, en un centre d’interpretació i d’informació sobre la Vall.  Per tot, “ens felicitem per la col·laboració entre el Govern i el Comú”, ha recalcat Aleix,  una fórmula que “permet adquirir patrimoni de manera menys costosa” i en benefici  de la població d’Escaldes-Engordany. El conseller taronja ha posat també l’exemple de  col·laboració entre les mateixes parts pel que fa al projecte dels pisos socials de  l’avinguda del Pessebre.

 

En un altre ordre de coses, i ja en la roda de premsa posterior al Consell de Comú, els  consellers de DA han mostrat la seva “sorpresa” per la contractació d’una persona de  relació especial a només tres mesos de les eleccions, i per fer tasques de comunicació.  “No ho trobem ni massa lògic ni massa ètic“, ha lamentat Aleix. “Defensem que els  partits que es volen presentar a les eleccions del 17 de desembre i volen fer campanya  electoral, siguin el més transparents possible i ho facin amb mitjans propis“, ha afegit.  Tant Aleix com Núria Barquín i Jordi Vilanova han defensat que s’hagués pogut esperar  a l’1 de gener per fer la contractació i han garantit que seran “vigilants perquè són  diners públics de tots els ciutadans“.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ERC Lleida demana que no es perdin els 4 milions per al pavelló 5 de Fira

Notícia següent

Concerts de Joan Blau i Itsasgorak a la Seu d’Urgell

Notícies relacionades