Encamp celebra Sant Jordi amb activitats per als infants i per a la gent gran. Concretament les biblioteques comunals d’Encamp, el dia 18, i la del Pas, el dia 22, organitzen dos tallers per a infants de 5 a 10 anys. Totes dues activitats són familiars i gratuïtes i es faran a les 17:30 h de la tarda. Podeu reservar la vostra plaça directament per correu electrònic a [email protected], per l’activitat d’Encamp, i [email protected] per l’activitat de la biblioteca del Pas de la Casa.
El taller d’Encamp consistirà a elaborar màscares de dracs i dragues i el taller del Pas de la Casa, consistirà a confeccionar una figura d’un drac amb material reciclat tot coneixent la història de la llegenda de Sant Jordi.
Berenar per a la gent gran diumenge a la tarda
El diumenge 23 d’abril la gent gran celebrarà la festa amb un berenar, obert a tothom, a les 16 h de la tarda a la sala de festes del Complex Esportiu i Sociocultural d’Encamp. Per participar en el berenar cal reservar prèviament abans del dia 19 d’abril al Departament de Cultura i Afers Socials, a la Valireta i el preu és d’un euro.