El Gran Casino d’Andorra fa un balanç positiu en el seu primer aniversari

Avatar photo
Pel que fa a la procedència dels visitants, als taulells d’accés a la zona de joc s’han acreditat persones de 144 nacionalitats diferents

El centre d’oci integral Unnic ha rebut durant el primer any d’obertura un 14,4% més de visitants dels previstos inicialment per la societat Jocs SA, l’empresa que gestiona el Gran  Casino d’Andorra ubicat en les instal·lacions d’aquest centre d’oci integral. “S’ha superat amb nota la xifra  de visitants que ens havíem marcat com a objectiu”, ha destacat Marc Martos, conseller delegat de la  companyia.  

Pel que fa a la procedència dels visitants, als taulells d’accés a la zona de joc s’han acreditat persones de  144 nacionalitats diferents, un indicador que reforça l’atractiu turístic de l’equipament. En aquest sentit,  Martos explica que “un any després de l’obertura del casino, al voltant d’un 51% de les persones que entren  cada dia per la porta segueixen sent primera visita, dada que ens confirma que estem arribant al turista que  visita Andorra i que consolida l’equipament com un important reclam turístic per al país”.  

Els tornejos de pòquer, que actualment s’organitzen dos cops per setmana, han estat un dels pols d’atracció  destacats de visitants. L’èxit d’aquesta activitat ha fet que Unnic sigui a punt de ser una nova parada dels  grans circuits internacionals d’aquest joc de cartes. Juntament amb els tornejos de pòquer, les taules de  ruleta americana i les de Black Jack, les màquines slot i la zona d’apostes esportives han esdevingut en el  seu conjunt un potent espai d’entreteniment, complementat amb l’oferta gastronòmica del centre, els sopars  espectacle -amb gran èxit entre el públic francès- i la programació cultural i artística. “Hem organitzat  concerts, tributs, actuacions humorístiques, espectacles de màgia i altres posades en escena en les que es  potencia el factor sorpresa perquè el visitant gaudeixi d’una experiència única”, subratlla Pedro Moran,  responsable de màrqueting i comercial.  

Durant el primer any d’obertura, joc i espectacles a banda, Unnic ha organitzat també més d’un centenar  d’esdeveniments d’empresa. “Les empreses del país han apostat per les nostres instal·lacions per fer  presentacions, formacions, reunions o trobades d’incentius, i també ho han fet nombroses empreses de fora  d’Andorra i reconegudes marques de sectors tan diversos com la perfumeria i la cosmètica, la tecnologia,  els serveis o les finances, entre altres”, ha afegit Moran.  

Unnic va celebrar la setmana passada una festa amb motiu del seu primer aniversari. Música, gastronomia,  joc, diversió, performances i experiències úniques van guarnir una vetllada molt concorreguda. “Hem volgut  celebrar aquest primer any amb una gran festa preparada amb molta il·lusió perquè en gaudissin tots els  nostres clients i accionistes. Estem molt satisfets de com el públic ha acollit i segueix acollint aquest gran  projecte de país”, ha destacat Marc Martos. 

Total
0
Shares
1 comment
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO | Un portant demana matrimoni a la parella davant del pas de Setmana Santa

Notícia següent

Desokupa arrenca la porta d’un pis a Bcn per a expulsar als veïns

Notícies relacionades