La nova marca Creand comença a aplicar-se a les onze oficines presencials i a les sis automàtiques del banc, així com a les dependències de la companyia asseguradora i altres instal·lacions del grup. Des d’avui i durant tot el cap de setmana es té previst dur a terme els treballs de canvi de la retolació.
De manera progressiva es durà a terme l’aplicació a la resta de cartells i suports on està present la marca Crèdit Andorrà, que estan integrats en gran part del paisatge andorrà, tant a les pistes d’esquí com a altres àmbits on col·labora l’organització.
Les oficines de Creand incorporaran també la imatge de la campanya de la nova marca en la qual es remarquen conceptes clau com impulsar, innovar, somiar, escoltar, col·laborar i liderar, i amb els empleats i familiars com a protagonistes.
Els empleats i accionistes del grup van celebrar el passat dijous el canvi de marca en un acte privat que va donar llum verda a tot el procés d’aplicació de la marca a Andorra, i que conclou la implementació de Creand que va començar el 2020 a totes les filials internacionals d’Espanya, Luxemburg i Amèrica.
La nova marca unifica la identitat de totes les empreses que integren el grup, incrementant així les sinergies en les diferents places financeres on és present, augmentant la notorietat i fomentant el sentiment de pertinença.
Creand manté l’essència del grup i reforça els valors de servei, pionerisme, innovació, proximitat i compromís social.