Dimecres, 4 de desembre de 2024
És notícia

La clientela qualifica FEDA amb una nota de 8,2

Avatar photo
La qualitat del servei, l’atenció prestada o la competència i competitivitat de l’entitat són els aspectes millor valorats que expliquen la bona nota global atorgada

La clientela de FEDA ha qualificat la satisfacció amb l’entitat amb un 8,2 sobre 10 el 2023, una  nota superior al 7,8 de l’any 2022, un any d’un difícil context del sector energètic al qual s’han sobreposat l’entitat i tot el país el 2023. Així, les 650 persones que han participat en l’enquesta  de satisfacció anual han valorat molt positivament els esforços de gestió, la qualitat de servei i  l’atenció prestada per confirmar una satisfacció global més que notable. 

Aquests resultats testimonien i reforcen el compromís que FEDA té amb la millora contínua dels  processos, els productes i els serveis, amb la sostenibilitat del sistema elèctric i el  desenvolupament de solucions per a la transició energètica del tot el país. De fet, un dels pilars  fonamentals és l’escolta a la clientela a través dels estudis de satisfacció que es realitzen cada  any, els quals serveixen per enfocar els esforços cap a les millores que donin resposta a les  necessitats dels diversos públics del país. Per exemple, la clientela reclama una actualització de  l’aplicació mòbil que ofereixi informació sobre consums, factures i tràmits en línia, en la qual ja  treballa l’organització. 

El 2023, els àmbits millor qualificats han estat la fiabilitat de servei, amb un nivell molt baix  d’incidències i un temps de tall inferior al dels països de l’entorn; els pocs problemes  administratius i ràpida resolució d’aquests; així com l’atenció prestada pel personal de FEDA i la  seva competència professional. També els esforços per informar sobre els nous projectes i  iniciatives de l’entitat, així com l’evolució que ha fet com a grup empresarial, un element  ressenyat de manera especialment destacable per la clientela professional. 

De l’enquesta, que ha comptat amb la participació de clients domèstics i professionals, se’n  recullen altres conclusions més qualitatives. Per exemple el reconeixement a l’aposta de FEDA  per la producció amb renovables, a través de la inauguració del parc solar de Grau Roig, el  projecte per a un parc eòlic al pic del Maià o l’impuls del segell Llum Verda, entre altres.  

Precisament, la producció elèctrica amb energies renovables és un dels projectes que més  coneix la clientela de FEDA, juntament amb les xarxes de calor i fred de FEDA Ecoterm o els  serveis de recàrrega de vehicles elèctrics i l’app Mou-te de FEDA Solucions. En aquest sentit, la  clientela de FEDA opina que desenvolupar els projectes previstos en producció amb renovables  ha de ser un objectiu prioritari en la inversió de recursos del grup, davant la preocupació per la  dependència exterior.

A banda de l’enquesta quantitativa telefònica i en línia, en aquest estudi de satisfacció s’han dut  a terme dinàmiques de grup i entrevistes en profunditat. Unes fases d’investigació que es van  concloure a finals del 2023

Tot i la satisfacció global i la bona experiència de la clientela, de l’estudi també es desprenen  algunes àrees amb marge de millora i sobre les quals hi ha una major sensibilitat, com la  proactivitat en l’atenció personal o les tarifes disponibles. En aquest sentit, la clientela ha valorat  la contenció i la competitivitat respecte als països de l’entorn, tot valorant la reinversió que se’n  fa en la transició energètica del país. Per exemple, amb el projecte de producció eòlica, les  solucions per a la mobilitat sostenible de FEDA Solucions o la climatització eficient de FEDA  Ecoterm. Pel que fa a les accions personals per reduir el consum elèctric durant el 2023 i  contribuir, així, a la sostenibilitat del sistema, un 73% assegura que han estat “bastants” o fins i  tot “molts” els esforços que hi ha dedicat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Territori incorpora 9 autobusos Plana al Garraf i a la Costa Daurada

Notícia següent

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, anuncia que Tortosa serà la seu del VII Fòrum de Cultura i Ruralitats

Notícies relacionades