Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Caldea dona 3.078 euros a Unicef Andorra

Avatar photo
Caldea, el centre d’oci termal d’Andorra, ha fet entrega d’un donatiu d’un total de 3.078 euros a Unicef Andorra

Caldea, el centre d’oci termal d’Andorra, ha fet entrega d’un donatiu d’un total de 3.078 euros a Unicef Andorra. Aquesta donació es produeix en el marc del conveni de col·laboració que ambdues entitats van signar l’any 2014, pel qual Caldea es comprometia a donar a Unicef cinquanta cèntims de cada entrada de resident venuda. El programa permet als residents gaudir de l’accés Classic durant 3 hores al preu des de 22 euros i de les instal·lacions de l’spa Adults Only durant quatre hores.

Per la seva part, Unicef Andorra destinarà el donatiu a finançar un projecte que pretén crear solucions climàtiques: Eco-pobles al sud de Madagascar, a la regió d’Androy. A través d’aquesta iniciativa, els infants i les seves famílies obtenen serveis d’aigua i sanejament segurs i sostenibles gràcies a l’ús d’energia solar per tractar l’aigua, desenvolupen nous sistemes per predir i respondre als riscos climàtics, i es beneficien de la millora de les escoles i instal·lacions sanitàries.

Dàmaris Castellanos, directora d’Unicef Andorra, ha rebut el donatiu en mans del director de Caldea, Miguel Pedregal, qui s’ha mostrat satisfet per la col·laboració entre Caldea i Unicef. “Estem molt orgullosos d’aquesta iniciativa i agraïm a tots els residents del país que han contribuït amb la seva visita a Caldea”, ha destacat Pedregal.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Millores al Circ-Pretori de Tarragona: Jornades de portes obertes per descobrir les obres de conservació

Notícia següent

Més de 40 pilots participen en el XVII Trial per a Nens Vila de Constantí

Notícies relacionades