Caldea supera les xifres prepandèmia en l’últim semestre de l’any

La valoració de la satisfacció dels clients se situa en un 8,84, una qualificació superior a anys anteriors

Caldea ha tancat un any marcat encara per la pandèmia. En el primer tram del 2021, l’spa termal d’Andorra no va poder operar amb normalitat a causa de les limitacions a la mobilitat imposades als països veïns, però aquest últim semestre de l’any ha aconseguit superar la prepandèmia, registrant una facturació superior a la pressupostada i a la del mateix període del 2019. Gràcies al pla de reactivació aplicat des del principi de l’estiu, l’spa obtindrà un resultat EBITDA superior al milió d’euros, superant així les projeccions que es va marcar per aquest 2021.

Tot i el difícil inici de l’any pel que fa a l’afluència de visitants, a causa de les restriccions per viatjar que van imposar tant Espanya com França, Caldea ha sabut reactivar-se en l’últim tram i, fins i tot, superar les xifres d’abans de la pandèmia. Amb els mercats restablerts, ja al mes de juliol va començar a encaminar-se cap a la recuperació marcant seguidament un mes d’agost de rècord, on es van superar per primera vegada a la història els 2 milions d’euros de facturació en un mes. Els mesos següents es va confirmar aquesta tendència positiva.

Les palanques que han empès a la millora dels resultats de Caldea han estat, molt especialment, l’esforç i el reforç de l’equip humà; l’aposta per oferir una experiència segura però alhora diversa i vibrant al visitant, amb espectacles matinals i nocturns al Termolúdic; les animacions com les sessions de còctels i els tallers wellness d’Inúu; les activitats dirigides a Likids o la revisió de la proposta gastronòmica en un dels restaurants. Així mateix, també s’ha fet una important acció per fomentar la venda directa a través de la pàgina web pròpia, que ha empès una millor distribució de la demanda en totes les franges del dia.

Client de proximitat majoritari i valoració de 8,84

Caldea ha rebut aquest 2021 un client majoritàriament espanyol. Concretament, el visitant del país veí suposa el 85% del total tot i que destaca, en paral·lel, el creixement del client francès, que ja suposa el 13% del total. Pel que fa al perfil d’aquest client, el 40% són famílies i el 50% parelles, un segment -aquest darrer- que cada vegada pren més notorietat. El 10% restant són grups o persones que venen soles a evadir-se.

El client que visita Caldea surt cada vegada més satisfet de l’experiència assolida. Així ho demostren les enquestes de satisfacció: la valoració global dels visitants ja arriba als 8,84 punts sobre 10, xifra que creix respecte als anys anteriors.

El visitant valora especialment l’atenció rebuda per part del personal, el nivell d’assistència i amabilitat, la varietat de les instal·lacions i la seva àmplia superfície. El que més s’ha incrementat, amb tot, és la percepció que té sobre el volum de clients a l’spa, i el comportament que aquests tenen mentre gaudeixen de Caldea.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salut tanca un local on feien tests d’antígens i PCR il·legals

Notícia següent

Detingut per cremar un local de Barcelona on vivien una parella i el seu fill

Notícies relacionades