Andorra la Vella habilita nous aparcaments de motos i un carril d’incorporació al Fener

Es pretén millorar la mobilitat i fer-la més eficient, especialment en una zona en creixement comercial i d’elevat flux de vehicles

30 de juliol de 2025 a les 18:23h

El comú d’Andorra la Vella ha reordenat diversos carrers de Prada Ramon per millorar la mobilitat i fer-la més eficient, especialment en una zona en creixement comercial i d’elevat flux de vehicles. Entre les principals novetats, destaca la creació de noves places d’aparcament per a motocicletes i l’habilitació d’un carril de circulació per facilitar l’accés a l’aparcament del Fener.

carril andorra la vella

Concretament, s’han habilitat catorze places d’estacionament per a motos al carrer del Fener, així com onze més al carrer Sant Salvador.
A banda, s’ha implantat un doble carril en el tram inferior del carrer del Fener. Aquesta mesura, impulsada pel servei de Circulació, permet disposar d’un carril d’accés a l’aparcament del Fener, evitant que els vehicles que hi volen estacionar bloquegin el trànsit.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit