Dilluns, 9 de desembre de 2024
És notícia

Andorra Turisme i els comuns faran estudis de repercussió dels atractius turístics

Avatar photo
El calendari d’accions d’enguany també preveu millores en l’accessibilitat dels diferents webs turístics

Infoturisme aposta aquest 2024 per disposar de dades de repercussió de diferents atractius turístics i esdeveniments que tenen lloc al país. Així, cada comú escollirà un indret o un esdeveniment i Andorra Turisme també en  triarà un altre. En total, 8 estudis objectius per obtenir dades de difusió en xarxes  socials, de la seva capacitat d’atracció i del perfil de públic que els visiten o hi  participen. La voluntat és aconseguir informació estadística sobre aquestes  propostes, per valorar-ne futurs desenvolupaments o possibles millores. 

Aquest és només un dels diferents projectes que Infoturisme té previst endegar  aquest 2024. A banda d’aquests estudis de repercussió, també s’ha acordat  implementar millores en l’accessibilitat digital universal tant dels webs turístics  comunals, com del portal nacional, www.visitandorra.com. Concretament, s’hi  instal·larà un mòdul específic que facilitarà la navegació a les persones amb diferents  graus i tipus de discapacitats. De fet, des d’Infoturisme fa anys que es treballa per  millorar l’accessibilitat a l’oferta turística del país, amb projectes inclusius com ara  Parlapp, Blind Explorer o els plafons dels miradors ecoturístics. 

Finalment, també es realitzaran formacions al personal de les oficines de turisme per  tal de continuar oferint una atenció al públic excel·lent. 

Infoturisme, un programa de cooperació entre els comuns i Andorra Turisme 

Infoturisme és una iniciativa conformada per Andorra Turisme i per tots els  departaments de Turisme comunals. Des de la seva creació, ara fa 16 anys, s’han dut  a terme iniciatives conjuntes com ara la creació de material promocional –guies,  mapes, etc.–, i de marxandatge, el desenvolupament d’aplicacions mòbils, la  instal·lació de senyalística i comptadors als ports de muntanya o el foment de  productes per al públic familiar, com els itineraris “Troba els Tamarro”, entre molts  altres. 

L’objectiu del programa és assolir sinergies entre les diferents entitats públiques  destinades a la promoció turística i treballar conjuntament a millorar la posició  competitiva d’Andorra com a destinació. El pressupost d’Infoturisme prové en un  50% d’Andorra Turisme, i l’altre 50% es divideix a parts iguals entre els set comuns.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’actuació de Salellas amb la plantilla municipal provoca grans despeses a Girona

Notícia següent

La Brigada Municipal de Tarragona intensifica els treballs per combatre la processionària

Notícies relacionades