Dijous, 6 de febrer de 2025
És notícia

Andorra i la República de Corea signen un Memoràndum d’Entesa en matèria turística a Fitur

Avatar photo
Les parts han intercanviat impressions sobre diferents temes, com ara el canvi climàtic, el creixement sostenible o la seguretat turística, entre altres
andorra corea

El ministre de Turisme i Comerç, Jordi Torres, i la segona viceministra de Cultura, Esports i Turisme de la República de Corea, Jang Mi-ran, han signat un Memoràndum d’Entesa (MOU) que estableix les bases per enfortir les relacions bilaterals en l’àmbit turístic. El text també preveu la cooperació en el marc d’organitzacions internacionals i el foment de la col·laboració i contactes entre empreses turístiques dels dos països.

La signatura, que ha tingut lloc després d’una reunió bilateral entre les dues delegacions a la Fira Internacional de Turisme (Fitur), també ha comptat amb la presència dels ambaixadors a Espanya d’Andorra i de la República de Corea, Eva Descarrega i Lim Soosuk. Durant la trobada, les parts han intercanviat impressions sobre diferents temes, com ara el canvi climàtic, el creixement sostenible o la seguretat turística, entre altres.

Tal com ha apuntat el ministre Torres, “Andorra i Corea comparteixen valors i posicions, per la qual cosa el memoràndum ens ajuda a encetar un nou capítol en les nostres relacions i és una clara mostra de la voluntat per treballar conjuntament en benefici d’ambdós països”.

L’acte ha tingut lloc en el marc de la segona jornada professional de Fitur, a Madrid, i s’ha fet coincidir amb la commemoració del 30è aniversari de l’establiment de relacions diplomàtiques entre ambdós països.

Reunions amb altres representants del sector

La delegació andorrana, encapçalada per Jordi Torres i pel director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, també ha mantingut reunions amb operadors turístics i empreses estrangeres –que treballen amb el mercat andorrà– presents a la fira, amb la voluntat d’intercanviar opinions i punts de vista.

Aquestes trobades han permès reforçar les relacions comercials i explorar noves oportunitats de col·laboració. A més, s’ha posat en relleu la necessitat d’adaptar-se a les noves tendències del sector per atraure un públic més diversificat, amb especial èmfasi en les àrees de sostenibilitat i la innovació i, especialment, la promoció del turisme prèmium, amb el segell d’Andorra Selected.

L’estand d’Andorra Turisme a Fitur el conformen, a banda de l’entitat, una quinzena d’empreses d’allotjaments, serveis i benestar. Cal recordar que, durant prop d’una setmana, Fitur reuneix expositors de més de 150 països i prop de 230.000 visitants.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
web-tot-ok-drets-socials

Drets Socials crea el web ‘Tot OK?’ perquè els joves comuniquin episodis de maltractament i violència

Notícia següent

Mínguez: “El diputat Gavín haurà d’explicar a molts lleidatans i lleidatanes perquè els deixa sense la pujada de pensions o ajudes al transport”

Notícies relacionades