Dilluns, 12 de maig de 2025
És notícia

S’adjudiquen les obres de millores hidràuliques al torrent de l’Aern, a la zona de la Margineda d’Andorra la Vella

Avatar photo

El Govern ha aprovat, a proposta del ministre de Territori i Habitatge, Víctor Filloy, l’adjudicació de les obres de millores hidràuliques al torrent de l’Aern, a la zona de la Margineda d’Andorra la Vella. L’adjudicació ha recaigut sobre l’empresa Construccions Purroy per un import de 14.970,67 euros.

L’objectiu dels treballs és garantir el bon funcionament hidràulic del llit del torrent després que tècnics del Ministeri hagin detectat materials arrancats del llit del riu, així com el descalçament d’un tram de mur lateral.

En aquesta zona es proposa arreglar puntualment el llit del riu de manera que lateralment també es protegeixi la zona que ha quedat al descobert. Alhora, entre d’altres, també es preveu netejar els materials que han quedat dipositats sota el pontet que limita amb l’aparcament del carrer de l’Aern.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Nou cas de catalanofòbia d’un repartidor a un client

Notícia següent

L’Hospitalet realitza una nova actuació integral de neteja viària a 14 espais de Collblanc-la Torrassa

Notícies relacionades