Daniel Martínez, responsable de Digitalització d’Experiència de Client a MoraBanc destaca que “el creixement de l’ús de MoraBanc Digital per part dels nostres clients ens consolida com a referents al país i demostra el gran treball realitzat en els últims anys pels equips del banc. Ara, iniciem un nou pla de transformació amb el compromís permanent amb la innovació per oferir més serveis digitals perquè el client pugui escollir com i quan interactuar amb MoraBanc.“
Les operacions creixen un 143% en quatre anys.
La banca digital de MoraBanc manté una línia ascendent des de la posada en marxa. En els darrers 4 anys, entre 2018 i 2021, els accessos a distància s’han incrementat un 80%, els usuaris únics de MoraBanc Digital han crescut un 69% i les operacions totals han registrat una pujada del 143%. Aquestes mètriques responen a un canvi de tendència en el consum dels serveis bancaris, amb l'accés de més mil·lennials com a clients, però també a la proposta digital competitiva de MoraBanc.
MoraBanc ha estat una empresa pionera en entrar de ple en la transformació digital a tots els nivells, en les solucions que afecten directament al servei al client, però també en tota l'operativa interna i el perfil dels seus equips. Resultat d'aquesta transformació, en els darrers cinc anys, ha rebut els premis a la Millor Banca Online i Millor App Bancaria d'Andorra per part de la reconeguda revista especialitzada World Finance. A més ha estat designat Banc de l'Any 2021 a Andorra per la publicació del Financial Times, The Banker.