Andorra la Vella engega una campanya de promoció turística a França i Espanya per contribuir a la reactivació econòmica

Avatar photo

El Comú ha reeditat la campanya de televisió ‘Vine i agafa aire’, que es podrà veure a la desconnexió regional per Occitània de France 3, a TV3, Telemadrid, Aragón TV i À punt

Amb l’objectiu de contribuir a donar un impuls a l’arribada de turistes, el  Comú d’Andorra la Vella ha decidit reeditar, per segon estiu consecutiu, la  campanya de televisió Vine i agafa aire, que es podrà veure des d’avui i  durant el juliol en diverses televisions dels territoris veïns.  

En concret, l’espot televisiu es difon a la desconnexió regional per  Occitània de France 3, a Televisió de Catalunya, Telemadrid, Aragón TV i À  punt -la televisió autonòmica valenciana-. La peça mostra una parella de  visitants a Andora la Vella, on gaudeixen de la natura, el passeig i les  compres després de poder treure’s la mascareta a l’aire lliure i agafar  oxigen.  

Aquesta acció, que té un cost global de 75.000 euros, es duu a terme per  oferir un impuls addicional al teixit comercial i empresarial de la parròquia  i contribuir a la reactivació econòmica després de la crisi sanitària de la  Covid-19. La campanya es concep com una nova mesura per acompanyar  els negocis d’Andorra la Vella i ser un complement a la campanya genèrica  d’Andorra Turisme. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’oci nocturn demana test previs per evitar el tancament de discoteques

Notícia següent

L’Ajuntament de Girona organitza més de 100 activitats als centres cívics aquest estiu

Notícies relacionades