Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Andorra la Vella denuncia els actes vandàlics d’aquest cap de setmana

Avatar photo
La corporació augmentarà els recursos humans dedicats a la vigilància dels equipaments comunals i s’instal·laran noves càmeres de seguretat per vetllar pel benestar dels ciutadans
06/05/2024 Foto: Comú d’Andorra la Vella/Tony Lara

El Comú d’Andorra la Vella ha denunciat davant la Policia els actes  vandàlics succeïts aquest cap de setmana a diversos indrets de la  parròquia, amb especial afectació a l’aparcament Centre Ciutat. 

Els incidents han generat preocupació i consternació entre els usuaris del  pàrquing comunal de Prat de la Creu i de les instal·lacions que s’ubiquen a  l’edifici. Davant dels fets i després d’avaluar els danys, en coordinació amb  les autoritats pertinents, el cònsol major d’Andorra la Vella, Sergi  González, té previst mantenir converses en les properes hores amb la  ministra de Justícia i Interior, Ester Molné, al tomb de la qüestió per trobar  sinergies i prevenir aquesta mena de situacions. 

En aquest sentit, i en coneixement que els responsables dels fets ja han  estat identificats pel cos d’ordre, el Comú confia que la justícia actuï amb  la màxima diligència i fermesa per continuar garantint la seguretat i la  tranquil·litat al país. 

De la mateixa manera, amb l’objectiu de vetllar pel benestar de la  ciutadania i prevenir futurs incidents, la corporació augmentarà de  recursos humans dedicats a la vigilància i instal·larà noves càmeres de  seguretat en punts de l’aparcament Centre Ciutat.

Finalment, des del Comú s’agraeix la comprensió i la col·laboració de la  població en relació amb la notificació i avís dels incidents i es convida a  qualsevol persona amb informació rellevant a posar-se en contacte amb  les autoritats comunals. Els treballs per restablir els espais malmesos ja  s’ha iniciat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Festa Major 2024 de Mollerussa: Més de 50 activitats per a tots els públics

Notícia següent

La Nit dels Museus torna a Tarragona amb la investigació com a eix temàtic

Notícies relacionades