Andorra s’ha llevat aquest dimarts amb paisatges d’hivern a les cotes altes. L’estació d’Ordino Arcalís ha registrat la primera nevada de la temporada, amb una lleu enfarinada que ha deixat alguns centímetres de neu per damunt dels 2.200 metres.
El Servei Meteorològic d’Andorra ha explicat que la nevada és conseqüència d’una pertorbació situada al sud de França, que ha fet baixar notablement les temperatures i ha portat glaçades a les zones més elevades, especialment a partir dels 2.000 metres.
Les previsions apunten que les precipitacions més significatives es concentrin al llarg d’aquest dimarts, mentre que el fred encara s’accentuarà les pròximes hores. El punt més baix de la setmana es preveu de cara a dimecres al matí.
Tot i que l’episodi no és intens, la primera neu de la tardor ja ha despertat expectació entre els amants de la muntanya i ha estat rebuda com un senyal de la temporada d’esquí que s’apropa