Alerta sanitària a Andorra per "cossos estranys" en uns congelats

El ministeri de Salut ha ordenat la retirada immediata del producte i recomana no consumir-lo als clients que ja el tinguin a casa

01 d'agost de 2025 a les 16:11h

El ministeri de Salut, a través de l’àrea de Seguretat Alimentària i Entorn (ASAE), ha rebut una notificació del Sistema d'Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos (RASFF) relativa a la presència de cossos estranys en un lot d’espinacs congelats 'Épinards en branches U' comercialitzat a França. El producte afectat són bosses d’un quilogram de la marca 'U', amb número de lot 510045C i data de caducitat 30/04/2027.

Des del ministeri s’ha requerit als establiments del país que comprovin si disposen d’aquest producte i, en cas afirmatiu, en facin la retirada immediata del lot afectat. Així mateix, es recomana a les persones que l’hagin adquirit que no el consumeixin i el retornin al punt de venda. Aquesta alerta afecta únicament el lot indicat; la resta de productes de la marca no estan afectats.

Espinaques congelades afectades per cossos estranys
 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit