Agressió sexual en un local d'oci nocturn del Pas de la Casa

Un noi de 21 anys hauria retingut una noia als lavabos i l'hauria agredit sexualment

02 de març de 2025 a les 17:49h

La policia va detenir, la matinada de dissabte al Pas de la Casa, un turista de 21 anys com a presumpte autor de delictes contra la llibertat sexual i contra la llibertat.

L’arrest es va produir arran que una patrulla, que es trobava efectuant un servei de prevenció a la localitat, veiés sortir d’un local d’oci nocturn una noia en estat d’angoixa que hauria patit, uns instants abans, una agressió sexual constitutiva de violació a l’interior de l’establiment.

Els fets haurien tingut lloc al lavabo, on el turista li hauria barrat el pas a la dona perquè no en pogués sortir i l’hauria agredit sexualment. Minuts després, el presumpte agressor va sortir del local, va intentar fugir corrents, però un dels policies que estava intervenint el va bloquejar i controlar.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit