Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

S’actualitzen els preus per als museus que depenen del Govern

Avatar photo
Aquesta modificació inclou canvis tarifaris com la gratuïtat de les entrades els dimecres i l’eliminació de certs productes

El Govern ha aprovat la modificació dels preus públics i les gratuïtats de les entrades i dels serveis que ofereixen els museus, monuments i sales d’exposicions que depenen del ministeri de Cultura, Joventut i Esports per al 2024.

Aquesta modificació inclou canvis tarifaris com la gratuïtat de les entrades els dimecres i l’eliminació de productes com la demostració del martinet de la Farga Rossell o les tarifes del Museu Postal, que s’ha transformat en un museu digital i que està disponible a www.museupostal.ad.

La relació de les tarifes públiques d’entrada i serveis corresponents al 2024, que es publicaran al BOPA, ja es poden consultar a través de la web del Govern.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vilagrà confirma que deixarà la primera línia política pel gener

Notícia següent

Detenen un quart implicat per ús fraudulent de targetes client d’estacions de servei

Notícies relacionades