El parc natural de la vall de Sorteny i el comú d’Ordino organitzen activitats de descoberta del medi natural al voltant del parc i amb relació a la certificació de la parròquia com a reserva de la biosfera.
La primera activitat tindrà lloc el dissabte 22 de març a les 12 hores a l’espai natural. L’objectiu és descobrir, de la mà d’Autèntic Abelles, els pol·linitzadors i totes les varietats de mel; aprendre a distingir les mels de qualitat de les industrials; i gaudir d’una degustació de mels úniques i excepcionals.
La segona activitat prevista serà el dissabte 5 d’abril i consistirà en una passejada pel bosc per entendre la recol·lecció de la saba de bedoll. Anirà a càrrec de L’Ànima del Bosc i el punt de sortida serà davant la piscifactoria de les Salines, al Serrat, a les 10 hores. Durant el trajecte s’explicaran també els beneficis d’aquest líquid preciós. En acabat, hi haurà una degustació de saba fresca.
Ambdues activitats són gratuïtes amb inscripció prèvia a [email protected]. Les places són limitades i per a més informació es pot trucar al telèfon 878 133.