Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Un camió bolca al mig de l’AP-7 i el conductor queda atrapat

Avatar photo
Arran de l’incident hi ha un carril tallat en sentit nord

Els Bombers de la Generalitat de Catalunya treballen aquest matí en nou accident a l’autopista AP-7. Una alerta al 112 quan faltaven 10 minuts per a les 10 h del matí alertava que un camió articulat havia perdut el control i havia bolcat al mig de l’autopista AP-7 a l’altura de Camarles, al Baix Ebre.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat els serveis d’emergència que en la seva arribada han hagut d’excarcerar el conductor que havia quedat atrapat a la cabina.

Arran de l’incident hi ha un carril tallat en sentit nord. El conductor ha estat traslladat en estat menys greu a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Imatge d'arxiu - Trobada del GM de Junts amb el Consell de l'Estudiantat de la UdL (JuntsXCat Paeria)

Violant Cervera: “Segurament, no em llegirà cap jove”

Notícia següent
Fira de Sant Josep de Mollerussa

La Fira de Sant Josep de Mollerussa tanca una 152a edició passada per aigua amb la fidelització del 71% dels expositors

Notícies relacionades