Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Troben sense vida una parella a l’Ebre

Avatar photo

Tot apunta que les víctimes van morir per inhalació de monòxid de carboni

Els Mossos d’Esquadra van trobar un home i una dona morts al seu domicili de Godall (Montsià) aquest diumenge. Les víctimes tenien 54 i 61 anys i residien al número 11 del carrer Sant Josep del municipi. A l’immoble no tenien llum i feien ús d’un grup electrogen dins de l’habitatge, sense escapament cap a l’exterior.

Els veïns van alertar la policia que feia dies que no sentien el soroll de grup electrogen, que no els havien vist i que els seus vehicles estaven estacionats al carrer. Alguns familiars també van confirmar que feia dies que no en sabien res. Els Mossos van accedir a l’habitatge per una finestra i va trobar la parella sense vida, però sense signes de violència. Haurien mort accidentalment per inhalació de monòxid de carboni.

La parella feia uns mesos que havia arribat a la població i s’havia instal·lat en aquest domicili del carrer Sant Josep. Generaven electricitat amb un grup electrogen que els Mossos van trobar apagat i sense benzina al dipòsit. L’haurien engegat per anar a dormir, però no es van despertar. Els cadàvers no presentaven signes de criminalitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un terratrèmol deixa 160 morts, la majoria nens, i centenars de ferits

Notícia següent

Èxit de participació a la 1a Festa de la Infància de Mollet del Vallès

Notícies relacionades