Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

Una dona va a passar el dia a la platja a l’Ebre i se la troben morta hores després

Avatar photo

Una dona de 70 anys va aparèixer morta aquest dimecres a la tarda a la platja de l’Arenal de l’Ampolla (Baix Ebre). La víctima hauria mort mentre nedava, segons els primers indicis recollits pels investigadors. L’autòpsia haurà de confirmar les causes concretes.

Veïna de Tortosa, s’havia desplaçat amb el seu marit per passar el dia a l’Ampolla. Segons ha publicat ‘Diari de Tarragona’ i han confirmat fonts properes al cas, l’home la va a trobar a faltar i la va començar a buscar a mitja tarda.

Després de rebre una alerta pel 112, agents de la policia local van poder veure un cos surant dins l’aigua. Efectius de la policia marítima dels Mossos van treure la víctima, sense constants vitals, fins a la platja.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Les Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran posen en marxa el curs 2023-2024 a Constantí

Notícia següent

Detingudes quatre persones per un punt de venda de droga a Barcelona

Notícies relacionades