Dilluns, 20 de gener de 2025
És notícia

Enxampen in fraganti un jove piròman incendiant cotxes a Tortosa

Avatar photo

Un jove de 25 anys ha estat detingut a Jesús, a Tortosa, relacionat amb l’incendi de quatre vehicles al municipi. La detenció s’ha produït aquest dimarts a la matinada, molt prop del lloc dels fets i poc després que, cap a les 2:00 hores, comencessin a cremar quatre automòbils al carrer Daniel Mangrané.

Agents dels Mossos, la Policia Local de Tortosa i els Bombers de la Generalitat s’hi ha desplaçat. El Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) ha atès un veí per inhalació de fum i cremades lleus que ha patit quan intentava treure un dels vehicles del lloc.

L’arrestat té antecedents per fets de la mateixa tipologia. Se l’acusa de ser el presumpte autor dels danys causats als vehicles i passarà a disposició judicial en les pròximes hores.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Turisme i esport, una aliança d’èxit per Salou aquest 2023

Notícia següent

Onze anys de presó per matar la filla de tres anys a cops d’escombra

Notícies relacionades