Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Roquetes tindrà una nova línia de transport urbà 

Avatar photo
Connectarà Roquetes amb la Ravaleta, els Pilans i la Torre d’en Gil

Millorar la mobilitat a la ciutat i oferir un nou servei als roqueteros i roqueteres. Sota l’eslògan  ‘Deixa’t portar!’, Roquetes engegarà una nova línia de transport urbà per connectar la  ciutat amb els nuclis urbans de la Ravaleta, els Pilans i la Torre d’en Gil. Serà en format de  prova pilot gratuïta per a tots els usuaris, amb entrada en funcionament el pròxim dimarts  15 d’abril fins el 2 de juliol, de dilluns a divendres laborables. 

El recorregut comptarà amb quatre freqüències diàries, dues en la franja matinal i dues més  de tarda, amb un total de 23 parades. La nova línia naix com una oportunitat per millorar la  qualitat de vida, així com de facilitar l’accés a serveis essencials a la ciutadania com els centres  de salut, educatius, culturals, esportius, d’oci i comercials del municipi. 

Les parades i horaris seran els següents:

Ivan Garcia: “Volem impulsar la mobilitat sostenible i que esdevingui un servei definitiu” L’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, ha qualificat la iniciativa com “una aposta de l’equip de  govern, per tal que la gent pugui deixar el vehicle privat a casa i pugui moure’s de forma  sostenible”. “Esperem que doni resultat i tingui ús entre els roqueteros i roqueteres. De ser  així, des de l’Ajuntament agafem el compromís per impulsar i crear definitivament aquest nou  servei, dotant la ciutat del transport urbà que mereix”, ha manifestat Garcia. 

Al mateix temps, el batlle ha indicat que les freqüències de pas estan pensades per tal que  “una persona de la Ravaleta o els Pilans pugui desplaçar-se a l’Aqua Roquetes, el CAP  Roquetes o el comerç local, tingui temps de practicar esport durant gairebé dues hores, fer la  visita mèdica o comprar a les botigues, i tornar amb comoditat a casa seva amb el bus, de  forma gratuïta”. 

En el mateix sentit que l’alcalde s’ha expressat la regidora de Servei a les Persones del  municipi, Cinta Garcia. “Estem al costat de les persones, escoltem les seves demandes i  treballem per fer-les possible, com és el cas. Tant de bo aquesta fase de prova pilot tingui  acceptació entre la ciutadania de Roquetes, perquè pugui acabar esdevenint un servei  permanent”, ha assenyalat. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Descobreixen la presència d’un ocell desaparegut fa més de 24.000 anys a les muntanyes de Prades

Notícia següent

Obre el pàrquing del Falgueró d’Escaldes-Engordany amb 289 places disponibles

Notícies relacionades