El programa “L’escola va de bolo” de La Xarxa, en col·laboració amb l’Ajuntament d’Amposta, ha tornat a programar quatre obres de teatre per a tots els públics, amb la voluntat que tots els infants i joves puguin gaudir de les arts escèniques.
La regidora de Cultura, Inés Martí, subratllava la importància de la cultura en totes les etapes vitals i treia profit el treball conjunt amb l’associació Tarambana, que des que van recuperar l’oferta de la Xarxa a Amposta s’encarrega de l’oferta cultural familiar a la ciutat, tant dins com fora de l’entorn escolar.
Del dimarts 20 de febrer a aquest divendres, més de 2.400 infants i joves, amb edats compreses entre els 3 i els 16 anys, han tingut l’oportunitat de veure una obra de teatre a l’auditori de la Unió Filharmònica. Aproximadament 2.000 alumnes de les etapes d’infantil i primària i 409 de secundària i educació especial d’Amposta han participat en aquest cicle, i també ho han fet altres centres de municipis veïns com Alcanar.
El programa “L’escola va de bolo” es va inaugurar amb l’obra “Galetes de formatge” de Txo Titelles, mentre que al llarg de la setmana també s’ha pogut veure “Es ven germà petit” de Titelles de Lleida i “El circ dels impossibles” i “Matemàgia” Mag Stigman.