Més de 1.800 persones, a la gran festa familiar del Delta de l’Ebre

04 de juny de 2023 a les 18:41h

MónNatura Delta de l’Ebre ha estat aquest cap de setmana l’escenari d’una gran festa familiar en què els nens i nenes han gaudit de jocs, activitats i tallers infantils rodejats del paisatge, les tradicions i la gastronomia del Delta de l’Ebre.

Més de 1.800 persones, d’arreu de Catalunya han participat d’aquesta festa dedicada als més petits de les cases. Seguint amb la línia d’altres anys i emmarcat en el Projecte LIFE Green, la festa ha estat dedicada al medi ambient i la natura, amb tallers sobre la biodiversitat del Delta de l’Ebre, el canvi climàtic, jocs de la descoberta de fauna, parades per descobrir un entorn natural únic i màgic per divertir-se en família.

 

La Festa dels Menuts ha coincidit amb l’onzè aniversari d’aquest equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera, per al qual han passat gairebé 250.000 visitants. Cada any s’organitzen al voltant de 700 activitats i tallers diferents d’ornitologia, natura i tradicions del Delta per a totes les edats posant en relleu el valor mediambiental de la zona del Delta.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit