El menor ferit molt greu en un accident a l'AP-7 és un nen de menys d'un any

El vehicle s'ha sortit de la via i ha bolcat, provocant l'hospitalització dels cinc passatgers

02 de novembre de 2025 a les 20:08h

Aquest matí, al voltant de les 8:00 hores, els serveis d'emergència han atès un accident a l'autopista AP-7 on cinc persones han resultat ferides. Tot indica que el turisme s'ha sortit de la via encara per causes desconegudes i tots els seus integrants han estat hospitalitzats en diferents centres. Tot i això, la pitjor part se l'ha emportat un nadó de menys d'un any, qui ha resultat ferit molt greu i ha estat traslladat a l'Hospital Sant Joan de Déu

Els fets han tingut lloc al terme municipal de l'Ampolla, on el turisme ha bolcat després de sortir-se de la via, afectant el conductor i als altres quatre passatgers. Tot seguit, el telèfon d'emergències 112 ha rebut diferents avisos alertant dels fets i s'han mobilitzat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre ambulàncies del SEM, un helicòpter medicalitzat i diverses dotacions de la policia catalana. 

El nadó continuaria greu a l'Hospital Sant Joan de Déu 

En arribar, els especialistes han desactivat les bateries del vehicle i han evacuat als ferits. Després d'una primera exploració, el menor ha estat traslladat en estat molt greu a l'Hospital Sant Joan de Déu i els altres quatre adults ferits menys greus han estat derivats a l'Hospital de Tortosa i a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. A més, en aquests moments els cinc implicats encara continuarien sota control sanitari. 

A causa de l'accident, el Servei Català de Trànsit ha tallat la circulació per un dels carrils per facilitar la retirada del turisme accidentat. D'aquesta forma, s'han produït algunes retencions puntuals en sentit sud, però al voltant de les 11 hores els serveis d'emergència han pogut restablir la circulació i recuperar la normalitat a l'AP-7 a l'Ampolla, després d'un important accident on la pitjor part se l'ha emportat un nadó de menys d'un any. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit