Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

Manu Guix i Elena Gadel oferiran un concert exclusiu a Tivissa

Avatar photo
L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 20 de juliol a les 22:00h a la Plaça de la Barnanova

Tivissa acollirà un dels concerts més esperats de l’estiu. El proper diumenge 20 de juliol  de 2025, a les 22.00 h, la Plaça de la Baranova es convertirà en l’escenari d’un  espectacle irrepetible amb dues de les veus més reconegudes del panorama musical:  Manu Guix i Elena Gadel. 

Per primera vegada a les Terres de l’Ebre i en aquest concert exclusiu, els dos artistes  oferiran una proposta plena d’art i elegància, repassant les cançons més  representatives de les seves trajectòries i versionant alguns clàssics de la música. Un  viatge sonor que barreja emocions i talent en un entorn inigualable. 

Elena Gadel, amb la seva veu inconfusible i una posada en escena captivadora,  aconsegueix transmetre emocions amb cada interpretació, oferint directes plens de  màgia i sensibilitat. Per la seva banda, Manu Guix, un dels intèrprets i compositors més  consolidats del país, desplegarà tot el seu talent al piano i a la veu, reafirmant-se com  un referent de la música en directe. 

Aquest espectacle és una oportunitat única per gaudir de dues figures imprescindibles  de l’escena musical en un format proper i emotiu. Les entrades ja estan disponibles, i  es recomana adquirir-les amb antelació per no perdre’s aquesta vetllada musical  inoblidable. 

Venda d’entrades: https://www.entrapolis.com/entradas/concert-manuguix-elenagadel-tivissa

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

600 alumnes tarragonins participaran en la primera edició del Cross de Barri

Notícia següent

Descobreixen la presència d’un ocell desaparegut fa més de 24.000 anys a les muntanyes de Prades

Notícies relacionades