La víctima mortal de l'accident a l'Ebre és una jove de 23 anys

15 de setembre de 2023 a les 18:31h

H. D., veïna de Móra la Nova (Ribera d'Ebre) de 23 anys, és la dona que ha mort aquest divendres en un xoc frontal entre el cotxe en què viatjava com a passatgera i un camió a la carretera N-420, al seu pas per Móra d'Ebre (Ribera d'Ebre). El conductor del turisme ha resultat ferit greu, mentre que el camioner n'ha sortit il·lès. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del succés a les dues del migdia. L'accident ha estat al quilòmetre 819,5 de la via. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat el ferit a l'hospital de Móra. Un cop normalitzada la situació meteorològica l'ha portat en helicòpter a l'hospital Joan 23 on resta ingressat.

Arran de la incidència s'han activat dues patrulles dels Mossos, una dotació dels Bombers i un helicòpter medicalitzat i dues ambulàncies del SEM.

Amb aquesta víctima mortal ja són 110 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres interurbanes de Catalunya.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit