Gamarra: “El vot al PP és l'únic que garanteix que Sánchez no decideixi el futur de Catalunya”

La secretària general critica que els socialistes i independentistes només pensen en si mateixos, mentre que el PP està per solucionar els problemes dels 8 milions de catalans

09 de maig de 2024 a les 09:01h

La secretària general del Partit Popular, Cuca Gamarra, ha afirmat que el vot al PP és l'únic que garanteix que Sánchez no decideixi el futur de Catalunya. Des del centre de Tortosa, en una visita al centre de la ciutat, Gamarra ha criticat que els socialistes i independentistes només pensen en si mateixos, mentre que el Partit Popular està per solucionar els problemes dels 8 milions de catalans. 

La secretària general ha expressat que votar al PSC és “tornar al passat i tornar al procés”. “Catalunya necessita el contrari, necessita mirar al futur, volem una Catalunya de primera que miri al futur”, ha indicat Gamarra, qui ha remarcat que l'únic que la pot garantir és el Partit Popular perquè Alejandro Fernández sigui el pròxim president del govern. 

Gamarra ha manifestat que el vot al PP és doble, per passar pàgina del procés i perquè Sánchez deixi la Moncloa. “El vot al PP serveix per posar fil a l'agulla als problemes reals. Volem millorar l'educació, la sanitat, acabar amb la inseguretat que va en augment a Catalunya. Som els únics preocupats per l'okupació il·legal i amb polítiques que promogui l'habitatge”, ha explicat Gamarra. 

Per aquest motiu, la líder popular ha indicat que el 12 de maig és l'oportunitat dels catalans de deixar enrere el procés. “El vot al PP és el vot a la llibertat i a les solucions, des de la bona política”, ha conclòs Gamarra.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit