El Festival Artèria tindrà lloc al pavelló firal de Remolins per l'episodi de pluges torrencials

El festival que dirigeix el coreògraf i ballarí tortosí Roberto Olivan es manté les dates previstes, del 17 al 19 d'octubre, però canvia d'emplaçament

14 d'octubre de 2025 a les 16:33h

El Festival Artèria, que dirigeix el coreògraf i ballarí tortosí Roberto Olivan, tindrà lloc al pavelló firal de Remolins del 17 al 19 d'octubre. L'Ajuntament de Tortosa i la direcció del festival han acordat canviar l'emplaçament previst, els Jardins del Príncep, per un espai cobert ateses les dificultats tècniques per començar el muntatge previ després de l'episodi de pluges torrencials i davant la previsió de pluja pel pròxim cap de setmana.



La programació del festival, que enguany arriba a la 5a edició, es manté tal com estava prevista amb una vintena d’espectacles de circ, dansa contemporània, dansa urbana, música, interdisciplinaris, discjòqueis, tallers de dansa i també de taitxí. Participaran artistes tan reconegudes com la gallega Elvi Balboa; la grega Vasiliki Papapostolou; la catalana Laia Santanach o la companyia The Concept, amb el coreògraf cubà Javier Pelaez. Pel que fa als tallers de dansa es mantindran a la Sala Arts i el taller de taitxí al parc municipal Teodor Gonzàlez.

Finalment, tota la programació del festival és gratuïta, inclosos els tallers, però cal fer la reserva de places a través de la web de l'auditori www.teatreauditoritortosa.cat , podeu consultar la programació a www.arteriatortosa.com .

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit