Els Mossos d'Esquadra han donat a conèixer a través de les seves xarxes socials el cas d'un conductor novell que ha estat detectat per un radar circulant a més del doble de la velocitat màxima permesa al punt quilomètric 5 de la carretera TV3408 al seu pas pel terme municipal d'Amposta.
L'infractor, que conduïa un Renault Megane de color granat, circulava a 170 km/h en un tram limitat a 80 km/h, per la qual cosa ha comès una infracció penal.
Per aquest acte, ha estat denunciat per un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible. Ara, l'infractor s'enfronta a una pena de 3 a 6 mesos de presó o bé a una multa de 6 a 12 mesos, així com a la retirada del carnet de conduir d'1 a 4 anys per la pèrdua total de punts.