Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Deltebre adjudica les obres d’ampliació de l’escola bressol l’Hortet

Avatar photo
La inversió per a executar aquestes obres ascendirà al voltant de 565.000

El vinent curs escolar 2024/2025, l’escola bressol l’Hortet donarà cabuda a 58 xiquets i  xiquetes més gràcies a les obres d’ampliació que durà a terme l’Ajuntament de Deltebre durant  les properes setmanes. Una actuació que amplia el nombre actual d’aules i espais, com també  promou la reforma d’algunes de les aules existents.  

La inversió per a executar aquestes obres ascendirà al voltant de 565.000 €, i està finançada  entorn d’un 85% mitjançant una subvenció de la Generalitat de Catalunya, assolida a partir de  les gestions efectuades pel Govern municipal. L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha explicat  “l’ampliació de l’escola bressol ens permetrà, per una banda, donar cabuda a la futura  demanda existent causada per l’inici de la gratuïtat de les places I2 i, per altra banda, adequar les instal·lacions per tal que els xiquets i xiquetes, com també les seves famílies, puguin gaudir  d’un equipament adaptat a les seves necessitats”.  

En aquest sentit, les obres d’ampliació faran augmentar el nombre de places disponibles de  l’escola bressol per als veïns i veïnes del municipi. Així, en lloc de les 111 places vigents, se’n  podran oferir 169. Paral·lelament, a banda de l’ampliació i reforma, les obres també consistiran  en la incorporació d’una zona de cautxú als patis exteriors, la ubicació de tendals de  cobriments i la plantació d’arbrat.  

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Zapatero, Illa i Viñuales assistiran al míting del PSC a Tarragona

Notícia següent

10 estudiants d’un institut de Grècia passen una setmana a Altafulla

Notícies relacionades