Una explosió en un vaixell al port de la Ràpita, al Baix Ebre, ha deixat aquest matí tres ferits, un d’ells amb cremades a diferents parts del cos.
Segons ha avançat el ‘Diari de Tarragona’, els fets s’han produït cap a les 8:38 h del matí d’aquest dimecres, 14 de maig, en una embarcació d’uns nou metres d’eslora que estava en dic sec en el moment de l’explosió, és a dir, fora de l’aigua. Per evitar que les flames arribessin a la resta d’embarcacions, s’ha llençat a l’aigua el vaixell afectat.
En l’explosió hi han resultat ferides tres persones, entre elles una dona amb cremades que ha hagut de ser traslladada a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa. Els altres ferits són dos homes que han resultat afectats per inhalació de fum i que han estat traslladats a l’Hospital d’Amposta en estat lleu.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat cinc dotacions de Bombers, una embarcació de Salvament Marítim ‘Achernar’, efectius dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil. De moment, s’estan investigant les causes exactes de l’incident i s’han instal·lat unes barreres flotants de protecció per evitar que els olis i carburants del vaixell s’entenguin, segons indica el citat mitjà.